Automatické prodejny potravin

nonstop otevřená prodejna v blízkosti vašeho bydliště

Popis:

- Naše prodejna funguje v tzv. hybridním režimu. Část provozní doby funguje klasicky s obsluhou, kam může vstoupit každý tak jak je zvyklý. Poté se prodejna přepne do automatického provozu.
- Během této doby se v prodejně obsluha zpravidla nevyskytuje.
- Do prodejny se vstupuje přes aplikaci (momentálně aplikace "Do Kapsy" od ČSOB).
- Aplikace Vám vygeneruje QR kód který funguje jako jednorázový klíč s omezenou platností
- V blízkosti vstupních dveří se nachází čtečka QR kódu kam přiložíte telefon se zobrazeným QR kódem
- Systém ověří platnost kódu a potom odemkne dveře
- Následně probíhá nákup tak jak jste zvyklí, vybíráte si zboží do košíku dle libosti
- Během automatického provozu není z hygienických důvodů otevřen pult s uzeninami
- V prodejně se nachází bezobslužná pokladna, kde nákup namarkujete a zaplatíte (pouze kartou)
- Obsluha pokladny je velmi intuitivní a jednoduchá zvládne to opravdu každý
- Po zaplacení zboží si zkontroluji účtenku, v případě nenamarkovaného zboží může být záznam předán policii a vymáhána po vás dlužná částka + sankční poplatek

Do Kapsy od ČSOB

unnamed
image(91)
cs_badge_web_generic
72a94b838c7946e48b30d8f9c6b27672

Návod

- stáhnu mobilní aplikaci od ČSOB do kapsy
(není třeba mít účet u ČSOB)
- v aplikaci si vytvořím účet a přihlásím se
- zvolím možnost obchod 24/7
- pokud jsme zde poprvé bude třeba ověřit identitu přes svoji banku
- v seznamu prodejen vyberu prodejnu do které chci vstoupit
- vygeneruje se mi QR kod, který přiložím ke čtečce u dveří
- vstoupím do prodejny, vezmu si košík a nakupuji
- u východu z prodejny se nachází samoobslužná pokladna, na které namarkuji nákup
- zaplatím kartou, zkontroluji nákup a odcházím z prodejny

Screenshot_20240717_141644_DoKapsy od SOB
Screenshot_20240717_141659_DoKapsy od SOB

Nejde zaplatit kartou?

Nejde zaplatit nákup kartou? Pokud vám nejde načíst karta, zkuste kartu vložit do platebního terminálu. Nejde zaplatit telefonem, hodinkami atp.? zkuste zaplatit platební kartou. Banka může mít výpadek nebo údržbu a nákup zaplatit nepůjde. Bohužel v takovém případě musíte zanechat nákup v prodejně a odejít.

Nefunguje čárový kód?

Čárový kód nejde načíst nebo se načítá chybně? V takovém případě bude pravděpodobně poškozený čárový kód. Zkuste sejmout jiný výrobek s nepoškozeným kódem.

Nemůžu najít zboží bez čárového kódu?

Zboží, které nemá čárový kód se vybírá v jednotlivých kategoriích. Podle typu zboží je třeba zvolit kategorii a daný výrobek najít.

Nemůžu se dostat dovnitř?

Pokud se nejde dostat do prodejny přes QR kód, bude prodejna mimo provoz. Pravděpodobně nefunguje elektřina nebo internet. Jakmile se problém vyřeší bude prodejna opět přístupná.

Modul Obchod 24/7 | ČSOB DoKapsy

Všeobecné obchodní podmínky pro provoz prodejny v bezobslužném režimu Modul Obchod 24/7

KORUNA PB s.r.o.
Březnická 390, Příbram
IČ: 14798638 , DIČ: CZ14798638

(dále jen ”prodávající”)

I. Obsah

Provozní řád stanovuje pravidla pro vstup do prodejny v samoobslužném režimu 24/7 (dále jen “24/7”). Režim 24/7 umožňuje zákazníkovi vstup do prodejny mimo běžnou pracovní dobu prodejny. Vstup probíhá přes mobilní aplikace DoKapsy od ČSOB, která uživatele ověří a vygeneruje QR kód umožňující vstup (dále jen „uživatel“).

II. Podmínky využití služby

Služba je dostupná pouze za splnění všech technických podmínek, zejména se jedná o funkční elektřinu a internet. Využít službu může uživatel starší 18 let, který má bankovní identitu. Pro vstup do prodejny musí mít uživatel aplikaci DoKapsy od ČSOB. Vstupem do prodejny v režimu 24/7 souhlasí uživatel s tímto provozním řádem.

Uživatel je povinen počínat si při vstupu do prodejny a odchodu z prodejny tak, aby neumožnil vniknutí do prodejny cizí osobě. Pokud uživatel při vstupu do prodejny s jeho souhlasem doprovází další osoba, odpovídá uživatel za její chování a případné škody, které taková osoba způsobí prodávajícímu. Za účelem zjištění totožnosti osoby odpovědné za škodu způsobenou v prodejně s bezobslužným režimem a uplatnění nároku na její náhradu má prodávající právo požádat ČSOB o osobní údaje uživatele potřebné k jeho identifikaci a kontaktování, a to: jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon.

Tyto osobní údaje mohou být použity pouze k řešení provozních incidentů nebo náhrady škody. Uživatel bere na vědomí, že v bezobslužném režimu prodejny není možné zakoupit zboží vyžadující obsluhu personálem.

III. Cenové podmínky

Ceny zboží jsou uvedeny na cenovce u konkrétního zboží a jsou vždy včetně DPH.

IV. Placení zboží

Platbu za zboží je možné uskutečnit pouze prostřednictvím platební karty.

V. Vratné zálohové obaly

K ceně zboží ve vratných zálohovaných obalech bude účtována i záloha za tento obal. Informace o výši zálohy je uvedena u konkrétního zboží. Zálohované obaly je možné vrátit na prodejně pouze v běžné prodejní době s personálem.

VI. Reklamace

Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží, lze uplatnit pouze v době obslužného režimu prodejny. Prodávající vyřídí reklamaci uživatele v souladu s ustanoveními Reklamačního řádu.

VII. Zneužití služby

Zneužití Služby je zakázáno, přičemž za zneužití je považováno zejména získání neoprávněného přístupu do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny, narušování možnosti užití služby jinému uživateli, odcizení zboží nebo poškození majetku prodávajícího. V případě zneužití služby uživatelem si prodávající vyhrazuje právo zamezit takovému uživateli právo dalšího přístupu ke službě, požadovat náhradu vzniklé škody a uložit pokutu ve výši 2 000 Kč.

VIII. Ochrana osobní údajů a souhlas se zpracováním

Za účelem realizace kupní smlouvy prodávající zpracovává nezbytné osobní údaje kupujícího dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecného nařízení o ochraně osobních údajů a dle zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Za účelem ochrany majetku správce jako prodávajícího je služba monitorována kamerovým systémem prodávajícího se záznamem.

IX. Změny provozní řádu a obchodních podmínek

Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit provozní řád a obchodní podmínky, budou-li to vyžadovat potřeby uživatele nebo obchodní strategie prodávajícího. Prodávající zveřejní provozní řád ve změněné podobě na svých webových stránkách. Vstupem do prodejny přijímá uživatel provozní řád a obchodní podmínky v jejich aktuální podobě.

X. Závěrečná ustanovením

Právní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem (spotřebitelem) týkající se kupní smlouvy se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a dalšími právními předpisy Prodávající je oprávněn prodejnu v době bezobslužného režimu kdykoliv ukončit; takovým ukončením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z uzavřených kupních smluv.